پويان جگر گوشهپويان جگر گوشه، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

پويان جون مامان بابا

هديه ولنتاين......

1391/11/28 21:09
نویسنده : مامان نانا
249 بازدید
اشتراک گذاری

بازم مثل هميشه بابائي كادوش ديوونم كرد.البته منم يه هديه بهش دادم كه هيچ زماني تكرار نميشه

بابا براي روز پنج شنبه دو تا بليط كنسرتتعجب رضا يزداني گرفته بود كه مامان اسمشو گذاشتم آقاي خاص

بماند كه اون شب خيلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي بهمون

خوش گذشت منم به بابا گفتم خوب حالا نوبت هديه شماست كه يه كم وقت ميبره كه به دستت برسه

اونم با تعجب پرسيد متفکرمگه چيه منم با خنده گفتم يه پسر شيرين زبون به نام پويان هديه شمازبانخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره مامان آرسام
5 اسفند 91 20:52
الهی که بسلامتی و خوشی این هدیه ی گرانبها برسه بدستتون گلم


خواهش ميكنم عزيزم
ساناز
18 اسفند 91 20:19
خاله یه عکسم از اتاقه من میزدی
راستی یه عکس دارم کناره پرایدمون گرفتم دارم پسته میخورم اونون بزن خیلی کلاس داره

نتونستي صبر كني فردا ببيني
عكس اتاقت نه اما پرايد خيلي با كلاسه اونو بده
تازه ميخواي وسط دو تا پرياداتون وايسا خيلي مايدار ميزنه
ساناز
19 اسفند 91 10:29
حسه کنجکاویم مورمور شد گفتم زود بیام ببینم فکره خوبیه این جوری همه میفهمن مایه داری
تو هر وقت خواستی جواب بدی قبل 3 بیا